zaterdag 30 juli 2011

Het begin is er... ;-)

Ik heb een volger! :-)  Als later mijn 'memoirs' worden uitgegeven kan Arine toch maar mooi zeggen dat zij de eerste was!

Afgelopen week stond in het teken van onderzoeken en intakegesprekken! Volgende week nog twee gesprekken maar daarna toch écht aan de slag. En dat ik aan het werk zal moeten dat zal ik weten...mijn conditie is 0,0...! Slechter kan het dus niet worden...ik ga alleen maar vooruitgaan boeken :-) ! Misschien met kleine stapjes...maar neus vooruit en niet meer achterom kijken dan maar!

Ik heb geen idee van tijd of dag, maar ik weet toch heus wel dat het zomer is geen herfst...! Door het weerbeeld zou je aardig in de war raken... Ik heb van de week zelfs een lekker bakkie warme choco voor mezelf gemaakt!


Helaas, door alle druktes,  mijn dorp niet in geweest deze week. Ook de hondjes bleven liever binnen ;-)
Basje begint 'oud' te worden (10 jaar) maar sopt nog als een baby op zijn kussen... Hetzelfde kussen waar Bobbie zo graag opgekruld op ligt....
Maar het liefst liggen ze met z'n vieren (ja er ligt ook nog een zwarte tussen!) tegen elkaar aan op de bank :-)


Vanavond is de opening van de zomerfeesten in het dorp; de 40e editie dit jaar! Het hele dorp staat dan ruim een week op z'n kop! Ruud en ik gaan er 's avonds niet meer naartoe, wij vinden onszelf 'te oud' om daar te feesten. We hebben nu een zoon die gaat genieten en daar heeft hij zijn ouders niet bij nodig ;-) 

Overdag is er ook van alles te zien en op vrijdag is er kindermarkt; altijd leuk om te kijken of we nog wat leuks op de kop kunnen tikken!

Nu maar hopen op mooi weer!



1 opmerking:

  1. Wat leuk Gerdine, dat je ook een blog bent begonnen, ik ga je ook volgen hoor.
    Groetjes van JOke

    BeantwoordenVerwijderen