dinsdag 9 augustus 2011

Over tot de orde van de dag....

Na 9 dagen feesten, dit jaar al voor de 40e keer, keert de rust weerom in Mijn Lief Dorp.
Het moet gezegd; de organisatie krijgt het ieder jaar weer voor elkaar om voor alle dorpsbewoners iets passends te verzinnen. Van solextochten voor de 50+ ers tot waterfeest voor de kleintjes en van viswedstrijd tot jeu de boules competitie.
Het leuke is dat iedereen heel veel moeite doet om zich voor ieder evenement te verkleden; ik heb dan ook heel wat 'vreemde' figuren door het dorp zien gaan.


Maar het gros van de mensen komt toch echt voor de feesten die 's avonds gevierd worden. Ook daar iedere avond een ander thema en veel verkleedpartijen. En op zondag de afsluiting, met heel veel hossende mensen. Dat is (niet meer) mijn ding. De onderstaande 2 foto's heb ik dan ook niet zelf gemaakt maar van de website van de zomerfeesten afgehaald.



En dan is het weer voorbij! Worden alle sporen van feesten en gezellige dagen uitgewist en gaat iedereen weer over tot de orde van de dag.

MijnLiefDorp keert weer terug in de staat zoals ik haar het liefste zie...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten